Staat uw vraag niet op onderstaande pagina’s met veelgestelde vragen en antwoorden? Dan kunt u terecht bij:
- algemene vragen over de Coöperatie: info@breedbandhk.nl
- service vragen zoals aansluitingen in pand: klantenservice Kabeltex 0222 315411 of administratie@kabeltex.nl
- klantenservice Digitale Stad 085-0711944 of https://digitale-stad.nl/
- Aanleg – aanleg tot in huis door Digitale Stad of komt Kabeltex zelf “graven”?
- Aanleg – hoe wordt de kabel in mijn tuin aangelegd?
- Aanleg – hoe ziet de installatie in huis eruit?
- Aanleg – ik heb een klacht over de aanleg, tot wie richt ik mij?
- Aanleg – tot waar zijn jullie met aanleggen?
- Aanleg – wat is het verschil in aanleg door Kabeltex en de andere partijen?
- Abonnement – ik woon net buiten de grens van Hollands Kroon, kan ik ook een aansluiting krijgen?
- Abonnement – is er onderscheid in tarieven voor particulieren of ondernemers?
- Abonnement – kunt u mij helpen bij de overstap?
- Abonnement – mijn huidige abonnement loopt nog een jaar door, wat nu?
- Abonnement – waar vind ik antwoorden op mijn vragen over abonnementen en techniek/TV?
- Abonnement – wanneer is een bedrijfsaansluiting van toepassing?
- Abonnement – wanneer worden de abonnementskosten in rekening gebracht?
- Abonnement – wat gebeurt er als ik ga verhuizen?
- Abonnement – wat is de minimale abonnementsperiode?
- Buitengebiedtoeslag / eigen bijdrage – waarom?
- Buitengebiedtoeslag / eigen bijdrage – wat gebeurt hiermee als ik verhuis?
- Wie doet wat – welke partijen zijn betrokken bij de aanleg van glasvezel en levering van diensten?
- Wie is wie